Första inlägget

Hej och välkomna till vår blogg.

Jag hete Shadi och bor tillsammans med min sambo Joni, vår son Adrian och våra tre hundar.
Vi lever i ett litet hus utanför Vara och har som mål att bli helt självhushållande.

Denna blogg handlar om livet som hemmaförälder, hemskolning, odling och självhushållning, persisk mat (jag kommer från Iran), samhällsfrågor såsom dagens ekonomiska system och peak oil mm, helt enkelt de frågor som berör oss och som vi är engagerade i.

Både jag och Joni kommer att skriva i bloggen, vi är hemma 50% var med vår son och kommer att skriva om våra erfarenheter av att vara hemmaföräldrar hela hans uppväxt.

Skrivet av: Shadi

8 svar so far »

  1. 1

    Mamma hemma said,

    Det här blir garanterat en blogg som jag kommer att följa. Du har så mycket kloka tankar 🙂

  2. 2

    Glad i färg said,

    Samma här! Spännande. 🙂

  3. 3

    shadip said,

    Tack! Vad glad jag blir! 😀

  4. 4

    Testar said,

    Testar

  5. 7

    Testar said,

    asdfasdfasdf

  6. 8

    Kailey said,

    This makes evnhrtyieg so completely painless.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

